Gul33 Üçü arasında kararsız kaldım. Kullanıp çok memnun kaldığınız blender var mı? 3 yıldır Korkmaz kullanıyordum ama bozuldu malesef çok da memnun değildim zaten
charlottececi Gul33 tefal kullaniyorum ben annem de yillardir hep onu alir. Bende el blender ı ve corba icin olani ayri ayri mixerimi de ayri almistim phillips o da guzel. Set alinca motor bozulduğunda tum aletlerden oluyosunuz. 😁 2 yıl once aldım hepsi cok guzel. Set alcaksanız da tefal ve phillips ten sasmayin bence. https://www.hepsiburada.com/tefal-ht400530-mastermix-4-kademeli-425-watt-el-mikseri-ve-karitirici-kirmizi---1500637078-p-MTGRSEB637078?url_src=ios-product-detail https://www.hepsiburada.com/tefal-masterblend-activflow-1000-watt-power-soup-el-blenderi-kirmizi---8000035872-p-HBV000002E49Q?magaza=Mucize+Fiyat&url_src=ios-product-detail https://www.hepsiburada.com/philips-hr1398-rondo-p-MTPHILHR139880?magaza=Mucize+Fiyat&url_src=ios-product-detail
Bellauz Philips kesinlikle önermiyorum,3. Kullanımdan sonra motoru yandı ve yetkili servis kesinlikle ilgilenmiyor yeniden parça satmaya çalışıyor. Sonrasında tefal aldım ve çok memnunum
Gul33 charlottececi mantıklı ben el blenderi ve çırpıcıyı kullanıyorum en çok. Daha önceki Korkmaz mia’ydı blender bozulunca hepsi çöp oldu.
ozomom Gul33 Braun Multi Quick MQ 7045X Blender Seti https://www.hepsiburada.com/braun-multi-quick-mq-7045x-blender-seti-p-HBV00000X1X87?magaza=Bulpa+A.%C5%9E&url_src=ios-product-detail Ben bu modeli kullanıyorum bana çok pratik geliyor her an elimin altında mutfakta da çok yer kaplamıyor
Gul33 ozomom https://ty.gl/31y7xor0dv çok araştırdım ben de bu modelini aldım. İnşallah uzun ömürlü olur, teşekkür ederim
Sumiire Gul33 Tefal öneririm 4 bıçaklı hemen herseyi püre haline getiriyo 3 yıldır kullanıyorum çok memnunum
Sumiire Gul33 bi yakınım Arçelikte serviste çalışıyo blender çalıştırırken içinden 10 a kadar say ara ver çalıştır demişti bende öyle yapıyorum uzun süre basmıyorum aralıklı çalıştırıyorum bilmiyorum işe yarıyomu ☺️ ama sende dene istersen