Kızlar 33+4 haftalık oldum ama hala bir hamilelik fotoğrafım yok 😂 34+4 haftama geldiğimde nikahımda giydiğim kırık beyaz simli düz bir elbisem var makyajımı da kendim yapıp eşimle beraber bir arkadaşımı alıp telefon ile fotoğraf çekilmeye gitmeyi düşünüyorum hem masraf olmasın hemde doğal olsun içimde kalmasın can parçamla bir bedende iken anımız olsun istiyorum ama acaba lüzumsuz mu olur bilemedim . Siz fotoğraf çekimi yaptırdınız mı ? Ne şekilde tercih ettiniz ? Varsa fotoğraf çekiminden fotolar gelsin bakalım .🥰😊😊