Sonayalin Erkek bebege tatli kiz cocuga tuzlu aserme diye birsey var sizce dogru mu? Siz de oldu mu boyle birsey
deletedmom6295 Sonayalin ekşi yedim çokça tuzlu da. et ve peynir çok tükettiklerimden yine. nasipse oğlum oluyor
Gevrann Öyle diyorlar ama ben habire tuzlu yiyordum fakat aşırı şekil de değil sadece tuzlu şeyler canım çekiyordu. Cinsiyeti öğrenmeye giderken bir de baktık ki erkek 🤣 yani ters tepti 🤗
Patito__ Deletedmom434 benimde tam tersi tatlidan tiksindim eksi ve tuzlu yedim hep ve erkek simdilik bence bunlar tamamen iki uc kisinin denk gelmesiyle cikan zirvalar
Damlaaaa Sonayalin ilk hamileligimde hep eksi yedim tatli gormek istemedim erkekti cinsiyet hic alakasi yok yani
Elifeyyup Sonayalin canm bnm.ilkinde dünya kadar tatlı çikolata yedim kızım oldu ikincisinde ekşi acı şeyler yedim oğlum oldu
Nilay_09 İlk kızımda deli gibi tatlı yiyordum bu gebelikte ise hep hafif ve ekşi şeyler istedi canım sonuç sorarsan Henüz kesinleşmesi cinsiyetimiz 😃 bakalım ne olacak
azemannesi eksi ve tuzlu yedim hep ve oglum oluo bide kirmizi et cok severek yiorum. kizimda da tam tersi tavuk yiodum ve acaip tatli aseriodum