Kızlar ben 13 haftalık hamileyim sali günü covid pozitif çıktım doktor kanımda enfeksiyon olduğunu söyledi antibiyotik ve coraspirin verdi sorum ise şu "coraspirin kullanımı kovid karantina süresi bitince ne kadar daha kullanmak gerekiyor çünkü bana 1 kutu vermişti acil doktoru bilgisi olan lütfen yazabilir mi