Ayyysss ben 6haftalikken gitmiştim. Doktor adet tarihime göre iki hafta geride dedi düşük önleyici yazdı. İki hafta sonra kontrolüm vardı. Kontrolüme 3 gün Kala kanamam başladı. Ama az azdı reglin son günü az gelir ya o şekildeydi. Kontrole gideceğim günde düşük yaptım. 3gun kanamam oldu yani. Rabbim kimsenin başına vermesin.