Adelert normal doğumda sancı çekip doğum anına gelip kesi olacaksa beni sezeryana alın gibi bir durum söz konusu olamaz, doktorda kesi olmaz diye önden söz veremez. Kesiyi hissetmiyorsunuz bile, ayrıca kesiye gelene kadar yırtılma olmasında keşke kesi olsun. Yırtığın dikişi daha zor.