Bebegimm111 16 haftalık gebeyim ayağmda ateş basması oluyor yaşayan varmı çözüm nedirr? Yıkasam tekrar başlıyor 🔥
Mrvsglmm Bebegimm111 Benim ilk hamileliğimde başladı geceleri yattığım zaman oluyodu yatağın yanına kovayla su koyyodum geceleri uykumdan uyandırıyodu çünkü ayaklarımı suya sokup tekrar yatıyodum doktorum gebelikte olabilir demişti ama asla geçmedi çareyi yatarken çorabı ıslatıp giymekte bulmuştum
Ilkmeyvem Bebegimm111 şekerine baktır canım evet gebelikte ayak yanması oluyor ama sen önlem amaçlı şeker ölçümü yaptır
ftmprlk Bebegimm111 aynısı bende de var malesef 28 haftalık olduk şeker vs de normal çıkıyor ama geceleri ayaklarım yanıyor uyutmuyor , buz gibi suyla yıkıyorum ama geçmiyo , nası biticek 38 hafta bilmiyorum
Naneliayran Bebegimm111 uyumadan bi süre yukarı dikin ve bunu alışkanlık haline getirin.Çok faydası var.
290392 ftmprlk benimde öyle oluyor canım. Gebelikten önce de yazın olurdu, ıslak havluyla yatardım, gece boyu ayağım serin kalırdı. Şu anda da gece kalkıp yıkıyorum öyle yatıyorum. Yada ıslak mendili ayağımda dolaştırıyorum. Gebelik şekerim falanda yok
Moniza Bebegimm111 bende de oluyor bit bakıyorum sanki ayağım da hafif bir şişlik oluyor ödem den olabilir
Ilkmeyvem Bebegimm111 tabi şeker yüklemeden kan verip 3 aylık değerinize baktırabilirsiniz çıkan sonuca göre diyet vs diye size söylerler