Dhjdjdidi 33 hafta ikiz gebeyim geçtiğimiz hafta kovid geçirdim doktora salı gidicem randevuma gidemedim kovid sebebiyle , aspirin ve sambucol plus tablet kullan dedi C vitamini oda ama öksürük balgam o tarz şeylere iyi gelen bişey , onun harici kalsiyum magnezyum omega d vitamini bunları da kullanıyordum devam ettim . Şükür şimdilik hareketlerinde bi sıkıntı yok umuyorum onlarda da yoktur . İlk üç gün çok ağır geçti yüzüm ağrıyordu resmen burnum başım dişlerim elmacık kemiklerime kadar ki aşım yok ikinci kovid geçirişim hamilelikte yakalanmak üzdü başta ama pozitif olun portakal falan çok tükettim beslenmenize dikkat edin inşallah atlatırsınız sağ Salim 🙏