Sedacyln Cemre8541 bende boyatıcaktım ama doktorıma sordum kesinlikle boyatamazsın dedi bende dinlediö ve boyatmadım canım. Zaten 1 haftaya doğum yapıcam artık doğumdan sonra boyatırım😊
muge1661 Cemre8541 14 haftalığım dip röflem geldi ve yaptırdım. İkinci gebelğim dr a sorduğumda 3 aydan sonra yaptırabilceğimi söyledi bende yaptırdım ilk hamileliğimden beri bişeyde olmadı çok şükür
Bahar_yldz Cemre8541 bu boya meselesi yüzünden ben de çok kararsızım. Doktorum organik boyayla boyayabilirsin dedi. Organik boyalarda da amonyak olmadığı için 3 hafta sonra kalıcılığı var deniyor. E ben anlamı var o zaman diyorum😊 doğurunca boyatırım diyorum. Ama boyatmak istiyorum. Sizler hangi marka boya kullandınız
Deletedmom_7 Sedacyln doğumdan sonra da emzirmiyorsunuz ya kana karışma durumları var acaba sorun olur mu?
Cemre8541 Bahar_yldz ben daha boyatmadım canım organik boyanın öyle sıkıntısı var doktorun öyle dediyse bence boyatma parana yazık bide organik boya daha pahalı 😞 Perşembe günü doktoruma sorucam ona göre boyatıcam
minik22 Bana da izin vermedi gibi, çok lazımsa boyat dedi küfür eder gibi 😒 bebeği bilmeden ombre yaptırmıştım cila yaptıramadım açıcının rengiyle kaldı saçım çok iğrenç eşim doktor izin verse de olmaz diyor 😞
Cemre8541 minik22 minik22 kesinlikte saç kesilmememeye karşıyım bende kestiricem çevremdeki arkadaşlarımda kestirdi şükür sıkıntı yok herşey allahtan 🙏
minik22 Askiletotomsu saçımı kestiresim var ona da batıl inançlardan dolayı yeltenmiyorum napayım artık yok diyosa doğunca baksın babası yarım gün fotoğraflarda çok kötü çıkcam ama napayım 😒
minik22 Askiletotomsu yani aslında cila 10 dk falan duruyor bişey olmaz ama 😀 doktorun tepkisinden sonra neyse dedim 😂😂
Damoss Cemre8541 Yaklaşık üçüncü aydan sonra saçlarımı boyatmaya başladım bitkisel dediklerimi boyadım doğuma yaklaşık 32 gün kaldı dün de saçlarıma omre yaptırdım onun dışında her şey şu anlık yolunda gidiyor insanın kendini iyi hissetmesi gerekiyor bu dönemde çünkü kendini iyi hissetmezse kimseyi mutlu edemes Ondan sonra gittikçe yakışıklı 40 gün beklemek lazım daha sonrasında Mentel sağlığım buna el verir mi bilmiyorum o yüzden öncesine boyattım zaten bebek gelişimi tam anlamıyla tamamladı boya zaten uçları yapıldığı için kana karışma olasılığı da yok o yüzden boyatın gitsin
minik22 Cemre8541 ya ben de bişey olmayacağını biliyorum ama Allah korusun bişey olursa kendimi suçlamak için neden olur 🥲 zaten bilmeden kestirmişim bi kere bikaç ay daha dursun napayım dedim 😑
Sedacyln Deletedmom_7 sanmam canım o zaman doktoru dinlemem zTen 9 ay zor dayandım daha fazla bu saçla gezemem😂