zeynnn5441 Geçen ay korona olmuştum. Şimdi ateşim 36.50 olsa endişeleniyorum yine mi koronayım diye 2 ay üst üste korona olunur mu ki
iremcannn1907 zeynnn5441 ben 3 ay diye biliyorum. Babam ve bi arkadaşım 3 ay arayla olmuştu. Doktorlar antikor süresi 3 ay demişti ama bilmiyorum yinede 🤷🏻♀️ İnşallah değilsindir 🙏
poncikveannesii zeynnn5441 bir hafta aralıklarla arkadaşım korona oldu olabilir yani poztfti karantina bitti test yaptı negatif çıktı sonra poztf biriyle temaslı oldu hastalınca yine poztf çıktı
Ezgiecakmakoglu 36.50 yüksek ateş sayılmaz yetiskinler için yüksek ateş 37.5 ten başlar başka bulgunuz yoksa endişe etmeyin.