BaharCihangir Meraba arkadslar 29/0 haftalık gebeyim 2 gün önce rahimde agrı ve bel agrısı ile acile gittim 1 cm acıklma ve nst de hafif sancılar cıktı geceyi hastanede gecirdim nidilat ve ve 12 saat arayla 2 adet ciger geliştirici vuruldu dün hastaneden cıkış yaptım doktor sürekli yatmamı söyledi yalnız bel agrısı hiç gecmiyo ve ara ara bebegim kasılıp toplanıyo ve ignelerden dolayı sanırım hareketleri cok yavasladı . Dua larınız ve bu durumu yasayanlardan ekstra ne gibi önlemler alabilrim tecrübe lazım 🤷♀️🤷♀️ Dua edin lütfen
Elfidam BaharCihangir oncelikle gecmis olsun. Bende bu durumu yasayanlardanim 33.gafta bitecek insallah. 28.haftamda ogrendim erken digum riskimin oldugunu ve yemegim disinda yataktan kalkmamaya ozen gosterdim artik bundan sonrasi da allahin taktirati. Eylulde okula baslayacagim gelirse yapabilecek hic bir sey yok
Cypriot 34.haftamda 3 cm açıklık ve şiddetli kasılmalarım vardı nst'de. Nidicard kullandım 4 saat ara ile alıyordum, ciğer geliştirici de yapılmıştı. Aynı şekilde sürekli istirahat demişti doktorum, ama asla yatmadım hep hareket halindeydim. Buna rağmen 36.haftada ilacı kestik 37.hafta da doğum yaptım. Doğuma kadar da 3 cm açıklık hiç ilerlememişti. Umuyorum sizin de ilerlemez en azından 36-37 haftaları bekler bebeğiniz. Malesef ilacı düzenli kullanmak ve istirahat hariç yapabileceğiniz birşey yok. Olumlu düşünün.
SedaMetinKizilta BaharCihangir 29 haftada benimde aynı şikayetlerim vardı bebek çok erken kanala girdi ciğer geliştirici iğne ve adalat kullandım 35 haftada kestik şuan çok şükür 37+3 olduk bol bol dinlen olabildiğince ayağa kalkma canım yatacaksın geçmiş olsun🙏🏻
Cypriot BaharCihangir Siz olumlu düşünün hiç bişi olmaz :) Birçok hamilenin böyle sorunları oluyor çeşitli sebeplerden dolayı ya da bazen hatta çoğunlukla sebepsiz oluyor ve çok azı erken doğum yapıyor. İçinizi ferah tutun siz kendinize de dikkat edin
BaharCihangir SedaMetinKizilta canım birde benim bebiş makat durus ta oda ayrı bi problem her türlüsü risk 😳
Betus93 BaharCihangir bende28 de aciklikla gittim ve sancim cikti. Erken dogum riskim var. Size ne yapildiysa aynen yapildi. Ve benim bobrek tasi dusurme durumum vardi. Oyuzden bebegi erken doguma suruklemis. İki hafta nasil gecti noldum bi allah bi ben biliyorum. Ameliyat oldum stent takildi sancilardan hergun hastanedeyim. Tedavi yok sadece gunlerimi gecirmeye calisiyorum. Bebegim biraz daha benle kalsin diye. Etlerim lime lime oluyor acidan ama yapcak bise yok