Canım çok üzüldüm. İnşallah gene olur benim arkadaşımda böyle 3 düşük yaptı daha sonra doktor rahmine baktı bebek tutuyordu ama gelişemiyordu. Sen istersen birde rahmine baktir yapışık olabilir. Şuan arkadaşım tedavi gördü ve rahmi açıldı tüp bebek tekrar deneyecekler. Allah yardimcin olsun canım inşallah tez zamanda bebişin olur. Allah gönlüne göre versin canım.