vveraa bende 3 doktordan sonra özlem ballıya geçtim 30. haftamda 35 olduk her hafta gidiyorum gerçekten çok memnun kaldım anlattıkları kadar varmış, ama hayat hastanesi çok yoğun bir hastane çok kalabalık doktor orda olmasa gitmem oraya🌸 bende deniz güleryüz çakmağı asla önermiyorum gebeliğimi ilk öğrendiğimde bizden test istedi verdik muayne dahil 2000 liradan fazla bi para ödedik, bulantılarımdan dolayı farklı doktora geçtiğimde yaptığı testlerin hiçbi anlamı olmadığını sağlık ocağında bile daha detaylı test yapıldığını öğrendim sadece kan değerlerim için 1500 lira vermiş oldum 2 li testler falan değil bahsettiğim genel hemogram sadece, aynı testlerin çok daha detaylısını acıbademde 500 liraya yaptırdım, aşırı paracı, birde ilk gebelikse tecrübesiz olduğumuz için yedi resmen bizi