Deletedmom7373700 Ah canım benim rabbim ne zaman geleceğini yazıyor 🤲🏻 Belki bu ay tutar . Adet sonrası günlük havuç ye . Ben bişey öğrendim gecen , adet her ay olsada her ay yumurta çatlama olmuyormuş büyümeden çatlayanda varmış oyüzden de gebelik oluşmuyormuş . İçini ferah tut ❤️ Bu ay düzenli beslen internetten araştır inşallah bu ay güzel haberlerle geliriz üzülme kuzum bak ben üzülmedim kötü şeyler aklına getirme bebeğimiz olcak 😘