Kızlar merhaba 18+2 günlük hamileyim yediğim yemeğe önceden dikkat ettiğim zaman şekerim normal çıkıyordu
Ama şimdi ne kadar dikkat etsem de şekerim yüksek çıkıyor moralim çok bozuldu☹️☹️ ne yapıcam hiç bilmiyorum benim gibi olan yada bilgisi olan var mı acaba