Yrndgn Kasık ağrısı çekiyorum adetime 8gün var bugün kan testi verdim <1.20 çıktı daha önce yaşayan oldu mu doktorunuz ne dedi, ben henüz doktora görünmedim😢
Rookiexx Yrndgn bende kan testi berdim çok stres yaptıgım için varsa vardır diye ama seninki gibi çıktı reglime 4 gün var umudum yok ama geç döllenme vs olursa göreceğiz :)
Yrndgn Fasulyeninannesi1 daha önce de adet öncesi baktırdım 0.100 çıkmıştı yoktu yani ama şu an 0 değil 1.20çıkmış ne demek acaba