Selam kızlar 26 haftalık gebeyim iki gündür dermanım yok çok kötüyüm sanki hani 2 gün yemek yememiş gibiyim. Kollarım da güç kuvvet yok mide bulantim var ayağa kalkasım gelmiyor. Yemek yiyorum duzelmiyorum. Ne iyi gelir ne yapmam lazım kızlar 😔😔😔 Ağlamak istiyorum