Lavinia0927 Kızlar 6 haftalığım peçetede belli belirsiz kan lekesi vardı ama kanmı anlayamadım bile ağrığım hiç bişeyim yok sizce kanama olıcakmı yada kanaması olup düşük yapmayan varmı daha önce bir düşük yaptım korkuyorum
RMeryy Lavinia0927 Lavinia0927 Bi doktora git hemen ben geçen hafta peçeteye bulaşan kan lekesini görür görmez hastaneye gittim hastane önünde arabadan indiğim gibi kan boşaldı. Ama gündüz benim sancım olmuştu sen yine de ihmal etme ne olur ne olmaz. Düşük yapmadım ama tehlikem hala devam ediyor. Progestan iğne ve fitil şeklinde kullanıyorum. 11 hastalıkken oldu bu arada. Kontrole gitmekte fayda var.
ahmetinoznuru Lavinia0927 ben de üçüncü ayım dolmuştu dediğiniz gibi belli belirsiz peçeteyle silinince pembe leke gördüm eşim gececiydi sabaha kadar ağlaya ağlaya uyumuşum sabah da ağlaya ağlaya gittim doktora ama çok şükür hiç bi sorun görmedi doktor tedbir amaçlı bir hafta progestan vermişti ama herkesin durumu farklı bizdeki durumla kıyaslamak olmaz doktora gidip baktırırsanız içiniz daha rahat eder kontrol edilir geçmiş olsun 🙏🏻
Nesliihang 6.7. Haftam kanamayşa geçti ama yoğun değildi. 14 hafta oldum çok şükür progestan veriyolar düşük önleyici fitil olarak onu kullanabılırsınız doktor yazımıyla. Bana düşük yapıcaksın büyük ihitmal dediler ama cok sukur gecti
Lavinia0927 Nesliihang nasıldı Peki kanamanız haftaya salı kontrolüm var beklemelimiyim emin bile değilim kan olduğuna
RMeryy Lavinia0927 şuan 12. Hafta içindeyim daha yeni bi olay yani benim için doktor doğuma kadar dikkat etmem gerektiğini söyledi