Ecemselmaarslan Kızlar benim karantina yarın bitiyor 13. Haftada yim şimdi çok korkuyorum covid olup bebeğine bisey olan oldumu ya aklımdan çıkmadı kaç gündür
adsmom Ecemselmaarslan merhabaa ben de 30 haftalıkken geçirdim çok şükür kontrolde her şey yolundaydı bebek hiç etkilenmemişti 🙏 merak etmeyin 🌸
seon90 Ecemselmaarslan hiç birsey olmuyor canm ve ben bide ağır geçirdim covidi.çok şükürki olmadı kuzuma birsey
Sara_4747 Eşimde maalesef pozitif ve bugün 4 günümüz hafif göğüs ağrısı var bnde içsem sorun olur mu acaba
Ecemselmaarslan Ecemselmaarslan ben bu işten bisey anlamadim üstelik bana kadın doğum doktorum değil acil de ki doktor verdi
Sara_4747 Ecemselmaarslan teşekkür ederim Bn zTen oksopar iğne kullanıyorum gebeliğimden beri kan pıhtılaşması olduğu için sanırım en büyük etken de o gebelerde doktor direk iğne öneriyor
adsmom Ecemselmaarslan benim kanama riskim olduğu için doktorum vermemişti. Bu kişiden kişiye değişiyo doktora sormak lazım 🙏🙏
Ecemselmaarslan adsmom bende aslında progestan kullanıyorum ama bilemedim yani benimde rahim içinde kanama alanı vardır şimdi ne durumda bilmiyorum normalde 1 hafta önce kontrole girmem lazım di ama hala içiyorum progestan
Ecemselmaarslan seon90 bana sadece bir kutu yazdı o kadar korona süresince kullan bırak gibi bisey oldu o yüzden kafam karisti
ada58 ben de 8. haftamdayım aşı olmadım hiç de korkuttukları gibi geçirmedim bebeğime de baktılar usg den şuan gayet sağlıklı, sen de korkma canım grip gibi herkes geçiriyor artık
adsmom Ecemselmaarslan ağızdan aldığım için günde 2 alıyorum. Fitil aldığımda lekelenmelerim oldu yine o nedenle 🙏