Bende cuma günü sabaha karşı aşırı ateslendim eklemlerim çok ağırıyordu gün boyu birsey yiyemedim bu yüzden bebek hareketleri de azaldı korktum acaba covid mi dige bir gün öncesinde dışarı çıkmıştım hava çok soguktu üşüttüm dige düşündüm gün boyu ateş düşmeyince zorla birseyler yiyip parol içtim ateşi hemen düşürdü covid olsa bu kadar çabuk geçmezdi usuttugume de emindim çünkü hava gerçekten çok soguktu ve ben 20 dakika kadar dışarda bekledim eve gelir gelmez üşümeye başladım sabaha karşı da ateslendim