okuyor Kanz s-go bebek arabası kullanan var mı? Civilde görüp beğenmiştik ama yorumlarda tekerlekleri çabuk deforme oluyor yazanları gördüm 😢
Mucizem_211 okuyor bizde geçenlerde d-go aldık o nasıl acaba bilginiz var mı yada kullanıpta memnun kalan var mı
okuyor Mucizem_211 d-go ile ilgili forumda önceden konu açılmıştı. Yorumlar vardı. Ne yazildigini hatirlamiyorum ama. Arama bölümünden bulabilirsiniz.