Ayyyy hala doğuramayanlar burada mııı?
Çömelme, squat, pilates, yürüyüş, merdiven çıkma, ilişki, hurma herşeyi yaptım doğmuyor anacımm. 40.haftayı geçtik gidiyoruz doktor bu hafta da doğmazsa artık alırız diyordu. Hiç belirti yok bende siz ne alemdesiniz? Neler yapıyorsunuz, doğurabilenler tavsiye versinn. Ara ara belime karnıma ağrı giriyor ama gidiyor. Karnım kasılıyor sertleşiyor ama geçiyor. Sabah uyanınca biraz ağrım fazla oluyor aha bugün gidiyoruz hastaneye diyorum sonra bişey kalmıyor:(