Kızlar iyi akşamlar , bir oğlum var Rabbim bağışlasın 3 yaşına girecek temmuzda . Ağustos ayında da kardeşi gelecek inşallah nasipse dünyaya . Henüz cinsiyeti belli değil ama isminde Deniz olacak kesin . Deniz isminin yanına uygun olabilecek bi isim daha olsun istiyoruz . ☺️ Erkek olursa ismini kararlaştırdık ama kız da karar veremedik . Güzel önerilerinize talibim 🙏🏻