Handan_65 Salı günü doğum yaptım Acil sezeryanla 6 gün oldu kızım küvezde doktor bu hatta içi çıkar dedı ama kendime engel olamıyorum 😭😭😭
Demirssmomm Handan_65 bebeğiniz için kendinizi hazırlayın inşallah sağlıkla yanınıza gelcek 🙏🏻 Bol bol uykusuz kalcaksınız 💃🏼
ArelinAnnesi01 Handan_65 Ayy Rabbim sabır versin inşallah 🤲🏻 bizde sarılıktan 2 gün yattık ama öldüm öldüm dirildim sanki ne kadar zor. Rabbim daha uzun süre duranlara harbi sabır versin
ikizleri_beklerken34 Handan_65 merhaba bende çarşamba doğum yaptım benim de bebeğim küvezde aynı duyguları yaşıyoruz . Neden küvezde ?
sessiz_oyuncu Handan_65 ben yarın emzirmeye gideceğim çok heyecanlıym inşallah bi aksilik olmaz kızımıda alıp çıkarm ordan 🥲 bide bizden her görüş zamanı covid testi istiyorlar
Handan_65 ArelinAnnesi01 Amin inşallah 6 gün bana 6 yıl gibi geliyor Sankı hamileliğin daha kısa sürmüşte bu süreç uzunmuş gibi
ikizleri_beklerken34 Handan_65 çok geçmiş olsun bizim de solunum sıkıntısı var herhangi bir sebep net olarak söylenmiyor . Bir iki güne makineden ayrılır dendi ama çok tedirginim çok zor Allah yardımcısı olsun bebeklerimizin
sessiz_oyuncu Handan_65 ben de paket götürüyorum yarın ilk deneme emzirmesi oluck bn doktora söyledm emzireblirmiyim diye sende bi sor ne zamn emzireblirm diye