Seminay Bebeğim doğdu alnında uzunlamasına şişkinlik kıpkırmızı burnun etrafı çerçevesi mora yakın kırmızı dudak üstü kıprımızı bi tane yerindede değil cok üzülüyorum kontrole gelen doktor kalıcıya benziyor dedi pek gecici gibi değil kendimde değilim
gizzzy35 Seminay Neden bu kadar üzüldünüz ki? Sonuç olarak evladınız sağlıklı Allah bağışlasın. Böyle demeyin Allahın gücüne gider.
DamlaAli Seminay herkes doğurduğunun mükemmel olmasını ister canım ama böyle bir dünya yok ki. Kiminin yüzünde lekesi olmaz başka bir yerinde sıkıntısı olur. Sonuç olarak o senin evladın yeter ki sağlıklı olsun ciddi bir şeyi olmasın. Teknoloji günden güne ilerliyor ileride kim bilir daha ne imkanlar çıkar. Lazerle bile sildiriliyor lekeler takma kafana
Adileeselvi Seminay Canim fotoğrafı varmı benim oğlumun da yüzünde var gözünün altında hemanjiyom dediler ve dokuz yaşına kadar geçer dedi bir çok doktora çıktık gecmezsede artık tedavileri var dediler sağlığı yerinde olsun çok dert etmiyorum ama bir kaç doktora ve çocuk hematoloji ye gösterin mutlaka
Suzanne Kuzum nasıldır tam bilmiyorum ama yeğenimde de doğduğunda yüzünde kırmızılıklar vardı ama geçti senin bebeğinizde geçebilir
Seminay Adileeselvi oy masallah aynen kuzum böyle burnunun ucu etrafı daha morumsu cok şükür sağlıklı ama insan üzülüyor işte
Adileeselvi Seminay benim tek üzüntüm hani anne benim yüzüm neden böyle der sorar diye üzülüyorum inan doğduğu gün bile görmedim o izi hiç şuan iki yaşında ve rengi açılıyor
Sermec27 Adileeselvi bence cok kötü durmuyor benim oğlumun burnunun altında yarım cm kadar doğum lekesi var ama bizimki cok belli olmuyor hemanjiom da değilmiş bizim doktora gösterdik ve zamanla gecer dedi yani canım geçmese bile onun ameliyatları var maaşsllah oğlun cok tatlı
Adileeselvi Sermec27 teşekkür ederim canım yok durmuyor zaten o küçük halı şuan iki yaşında ve rengi biraz daha açıldı benim gözümde zaten hiç yok yani o iz gecicek Allah’ın izniyle
pelince34 Adileeselvi @Seminay herkes gibi değilsin sen farklı ve özelsin diyeceksiniz. Sizde onun artık özel ve herkes gibi olmadığına inanın herkese de bu şekilde anlatın. Siz çocuğunuzu lekesiyle severseniz inanın herkes sever.
Samiyusuf56 Seminay cnm sıkma canını benim kızımın alnında da aynısı vardı mora yakındı,suan 12 yasında rengi acıkdı belli bile olmuyor ☺️
cikilob Adileeselvi 41 kere maşallah çok tatlı🧿 üzülmeyin lütfen. Çok yakın bir arkadasımda da var doğum lekesi. İstese aldırabilir, yapmıyor. Şahsına münhasır bir leke. Sizinki de öyle. Hem sağlıklı hem tatlış Allah uzun ömür versin🤲