Corekotu ilk çocuğumu metro Hastanesi’nde doğum yaptım hakan erdeme gidiyorum ve çok memnunum yine doktorum aynı ben sancıyla gittim doğuma doktorum anestezi uzmanlari ve hemsireler o kadae güler yüzlü ve iyi karsiladiki anlatamam zamansız bir doğum olduğu için kustum hatta doğum sırasında hiçbiri yüzünü bile asmadı sorun değil kendi nasıl hissediyorsan öyle davran dediler çok memnun kaldım açıkçası
.