Aycbyr1 korse karnın çabuk toplanması için soruyorsunuz sanırım. Onu bilmem de ben doğum yapınca karnım yara yerin üzerine doğru sarktı ve çok zor hareket ettim. Sonra yaraya denk gelmeden üstten ve çok sıkmadan tabi birşeyle bağlamak yani sarkmasını engellemek çok iyi gelmişti. Çok rahat hareket ettim. Nasipse şimdi tekrar yapacağım. Yaranın durumuna göre de korse düşünebilirim sonra