iysl ilkimmm ben baybnest aldım bi hevesle ama hiç kullanmadım reflü yatağıda almadım eksikliğini de hissetmedim ana kucağı çok kullanıyorum
Feslegen-21 ilkimmm babynest bence pek kullanisli değil şoka gelmisti ordan almıştım ama pek kullanmadım
yagizinannesii ilkimmm ebebeğin markasını aldım oğluma gayet iş görüyor 4 aylık olduk hala kullanıyoruz
1prenses_annesii Ben instagram Umay bebek ten çantalı reflü yataği aldim hem katlanabilir hem babynest olarak kullanilabiliyor bakalim doğumdan sonra elim ayagim olacak gibi duruyor da yine de bilemem ilk gebeligim tecrübesizim
ilkimmm 1prenses_annesii seyda8990 yagizinannesii Poyrazin_annesi Hunilininbirii Nurklc38 iysl Feslegen-21 Edanurkeles sansli_anne Lulikli Herkese çok teşekkür ederim 🙏🌸 Ben reflü yatağına bakmaya başlayayım☺️
Lulikli ilkimmm ben babynest aldım ama salonda otururken yanımda yatırırım gündüzleri diye. Reflü yatağı da uyguna bime falan gelirse ben doğum yapana kadar onu kullanacağım geceleri ama gelmezse beşiğinde bir şey kullanmayacağım