Mucizeannesi28 Lütfen yardım edin kafam çok karıştı 6 hafta 6 günlüğüz bugün daha 6 haftalık Ken keseyi gorebildik geç döllenme dediler kalp atışı daha duyulmadı bn gibi olan var mı çok korkuyorum bn bı önceki de kimyasal olunca piskolojim iyice bozuldu
Hira6565 Mucizeannesi28 içini ferah tut canım stres sıkıntı dan uzak dur duyarsin geç dölenme olabilir ben 7+2 de duydum canım duyarsin inşallah 🙏❤️
Mucizeannesi28 Çok teşekkür ederim inanın böyle msjlara ihtycaim var bide bu geveligmde ilk kese gözükmedi dis gebelik mı şu bu derken beni mahvettiler
tazebiranne_hg04 Mucizeannesi28 6-7-8 arasında duyuluyor kimisinin rahmi arkada olduğu için zor da duyuluyor kalp atışı
Mucizeannesi28 tazebiranne_hg04 Galiba benim öyle olabilir güzelim keseyi bile ugrasiyolar görene kadar
Mucizeannesi28 Yarın doktor kontrolüm var inslalah güzelim dua edin lütfen çok mu panik oluyorum diyorum
star3star Mucizeannesi28 bende perşembe günü gittim keseleri gördük çok şükür kalp atışlarını gösterdi doktorumuz ama sesini bu perşembe duycaz nasipse.brnde tüp bebekle yeni hamile kaldım ikiz bebek bekliyorum.nasipse bu perşmde dinliycez🤲🏻