Sevgii 41+1deyim sabah nişanım geldi açık kahverengi seklinde hala da az az geliyor ebeyi aradım normal doğum başayacak dedi ama sancıların sıklaşana kadar gelme dedi nişandan sonra ne zaman başlar sancılar benim düzensiz sancılarım var
Ebrar34 Sevgii benim önce sancılar geldi sonra nişan geldi sonra sancılar iyice sert vurmaya başlamıştı kişiden kişiye değişir bazen nişanı gelip Bi kaç gün bekleyen var doğum sancılarını
Mrvbdk Sevgii hiç belli olmaz canım sen arttıgında sıklığını kontrol et sadece bazısı nişan geldkten 1 hafta sonra ble doğuuryor
Fatma_4224 Merveozcelikcckl bende 11 eylulde adet gordum 🙈🙈 r benimde 27 gunde gelirse 7 Ekim ama 10 ekime kadar beklerim gelmezse