Merhaba arkadaşlar geçen ay korona oldum daha 1 ay oldu henüz. Kan sulandirici falan kullandım dün bitti. Az önce böyle bi halsizlik oldu birden ellerim ayaklarım uyuştu tansiyonum mu düştü anlamadim. Tekrar korona olmamisimdir heralde iyice paranoyak oldum galiba. 25 haftalik hamileyim tedirgin oldum akıl verir misiniz