Bende oksapar kullanıyorum ama ilacın içeriğinde domuzdan üretilen bi madde var .muadil ilaç olarak enox duydum.yarın doktoruma sorucam eğer bi farkı yoksa enox kullanmaya devam edicem .bu arada bu tarz iğneler her zaman yakar.acıması yanması normal yani 🥰kol daha az acıyor göbeğe göre 🐣