Merhaba hanımlar,
36.haftadayuz bir haftadır ishal sorunum vardı doktorum önemli değil dedi. Şimdi karın ağrısı ve bulantı sorunu yaşamaya başladım. Genel olarak karşılaşılan bir durum mu acaba başka yaşayan var mı? Yarın da geçmezse doktora gideceğim her türlü ama eğer önemli bir durumda acile gidelim diye sormak istedim. 🤕