Derya__ Kızlar merhaba 33 haftalık gebeyim geçen haftadan beridir göğsümun alt tarafında kaburgamda ağrı var sadece tek taraflı sağ tarafta böyle yanma hisli bir ağrı böyle bir durumu yaşayan var mı yada bilgisi olan
Happybsrn Derya__ 28. Haftadan beri yaşıyorum yani göğüs kafesi ağrısı , doktor normal dedi ,36. Haftaya kadar devam çünkü Bebek yukarıda, göbek düşünce rahatlarsın dedi,ama gece yatmak, uzanmak fln ağrım oliyo