Kızlar dünden beri iç çamaşırım sürekli ıslanması sebebiyle hastaneye başvurdum. Turnusol ile baktılar su gelişi yok dediler akıntı olabilir. Nstde sancılar 20 civarında çıkıyor. Rahim ağzı yumuşamış, 1 cm açıklık var dedi ebeler. Yatışımı verdiler antibiyotik serum takıldı. Sizde bugün doğum olurmu???