Alpisinannesii Betulsen34 orada bi doktorun takibindeyim sadece 1 kere gittim hastane güzel ve temiz gözüküyor orada doğum yapmak istiyorum bende
Anil_Aras35 Betulsen34 lütfi kırdar pandemi hastanesi şuan risk yüksek. Eğer gidebilirseniz zeynep kamili öneririm ben size anne bebek yönünden çok ilgililer. Muamele derseniz özeller dışındaki hastanelerde pek iyi muamele görmezsiniz maalesef biraz da şans işi.
Betulsen34 Alpisinannesii bende bikere kontrole gittim. Doktor guleryuzlu ilgiliydi. Dogum icin nasil diye merak ettim. Memnun kalanlar varsa dusunulebilir arkadaslarada fikir olur
Betulsen34 Ayliz_123 bende bikere kontrlle gittim . Doktor ilgiliydi. Oglumda 2 ay once ameliyat oldu orda. Ama dogumu merak ettim acaba nasil memnuniyet varmi
Nesliihang Arkadaşım orda hemşire ve hamile başka hastaneye gidiyo kontrole vs. Hemşire olduğu halde asla önermiyor o hastaneyi
Betulsen34 Nesliihang bende ondan korkuyorum muayenede ilgililer ama bu normal dogum baska seyede benzemiyor sezeryan olsam kesinlikle orda olurdum ama o sanciyi cekerken tavirlari ilgileri nasil merak ettim
Sena1299 Anil_Aras35 önerdiğiniz bir doktor var mı, Zeynep kamile mi gitmiştiniz siz, 40+3′teyim normal istiyorum özelden ayrıldım devlette doktor bulamadım, yardımcı olursanız sevinirim