Vildanozgur Merhabalar, 33. Haftadayız ama hala kızımızın ismini koyamadık. Evet bu olsun diyemedim hiçbir isim için. Kendi çocuğun olunca isim koymak çok zormuş bunu anladım. Sizce Duru ismi nasıl🤔
Leylayz Vildanozgur Ben duru ismini çok beğeniyorum sadeliği saflığı hatırlatıyor ve eşimle isim belirlememiz olmasaydı ben duru koyacaktım ama eşimi kırmak istemedim onun isteği Zaraydı buna karar verdik
Durununannesi46 Vildanozgur ben de Duru koyacağım kızımın adını 😍 Durular genelde hep sakin akıllı oluyor. Çok güzel sade bir isim 🥰
mavisevdamm_m Vildanozgur bende duru koydum kızımın adını ❤️ bence çok çok güzel saf temiz güzel dupduru ☺️