MihrimahVeAnnesiii birşeye çok dikkat ettim onu paylaşmak istiyorum. Burada kim kiminle dertliyse özellikle kaynana görümce ve elti olarak hep bir savunma halindesiniz. yazanlar simariklik yapmış veya yapmamis haklı veya haksız farketmeksizin hep “ ne var ki bunda neden sizi bukadar sinirlendirdi ki o onun annesi dayısı amcası ablası ne var ki yani gibi …”
Yanlış anlamayın ama ben artık sizin hamile bebek bekleyen bir anne adayı olduğunuzu değil de buradan birisinin kayınvalidesi gorumcesi vs olduğunuzu düşünüyorum 😂 sanki burada kim kaynanasina yardirirsa gorumcesine sayarsa savunuyum diye bekliyorsunuz gibi ama şunu atliyorsunuz kimse kimseye durduk yere kinlenmez kimse durup dururken ben şunu bı sevmeyim demez (yapanlar yok mu var tabiki ama herkes mi öyle arkadaş)😂
Nazlimom Yani şu postta bile hanfendi diyor ki babası var ama hep bizden istiyor bize atıyor bizim gözümüze sokuyor bu devirde para kolay mı kazaniliyor diyor siz ne var ki bunda dayısı sonuçta felan diyorsunuz. Bence hanfendi haklı, şu günümüz ekonomisinde siz bile yigeninize herde herde 100,200 TL lik oyuncak hediye alıp gitmezsiniz yarın gorumcesi de çıkıp getirir mi acaba aldıklarının dörtte birisini. Benim eltimin çocuğuna da herde herde benim eşim alıyor babası mi amcası mi belli değil. Onun kocası da Yarin bu da yigebime diye getirecek mi bakalım