Benim bazı sağlık sorunlarıım nedeniyle hemen hamile kalmam gerekiyordu. Biz de kendi isteğinize tüp bebek yapmak istedik.(tabi kısmet oldu tuttu) şimdi 20 haftalık hamileyim ama yengem tüp bebeklerin erken doğdugunu genelde 7. Ayda geldiğini söyle bu konuda bilgisi olan varmı