Esaglik 6+6 dayım 2 gündür hafif kanamalarım oluyor kızlar normal mi bu yalvarırım ya o kadar korkuyorum ki
Semra12344 Esaglik kanamayı gördüğün an glt doktora cnm 2 gün uzun bir süre benim de 8. Haftamda oldu ben görür görmez gitmiştim hemen düşük iğnesi yapıldı birde ilaç kullandım 1 hafta
Aycan051415 Esaglik yavrum hastaneye gitsene burdan kim nası bilsin ciddi bisey mi normal olabilcek bisey mi her kanama risk tasir
basakerdvn Emireishak Esaglik hemen doktora git canım kanama lekelenme doktorların kırmızı çizgisi Hemen görmek isterler
Esaglik Geldim doktora dünde, bugünde, dün bu zamanda normal dediler hiç şey yapmadılar, bende güvenemedim tam yaşayan bilir diye size sordum. Şu andada acildeyim gelen giden dün iğne yapmadılar mı diyor yapmadı ki kimse
Gizgizgiz Esaglik iğne yapıp progestan vermeliler bunları yapmayan doktordan kaçın zaten geçmiş olsun
Acemianne__ Esaglik bencede başka hastaneye gidin iğne yapılsın ilaç verilsin. İmkanınız yoksa uzanın bol bol su için kendinizi zorlayacak şeyler yapmayın
basakerdvn Esaglik endişelendirmek istemem ama ikiz gebeyken lekelenmem oldum bebeklerden birini kaybettim. Vajinal kontrol yapmaları en sağlıklısı olur aslında 🙄