Melekannesi001
Canım öncelikle merhaba senin gibi diş ağrısı çekiyordum hemde ön dişim çürümüştü aşırı tatlı yiyorum :)))
Doktorumla konuştum izin kağıdı verdi anestesiz ve antibiyotik kullanabilmem için :)
Dişçiye gidip gösterdim antibiyotik verdi şuanlık ağrım yok haftaya kanal tedavisi yapacak ama önce kadın Doğum doktorunla görüşmeni isterim ondan sonra