Sedaaanurrr bende astım bronşit var birde çok zor geçiriyordum her gece yatmadan sıcak süte bal koyarım bir kaşık onu içiyordum aynısını sabah kalkar kalkmazda yapıyordum sonra her gün sabah akşam r kaşık pekmez bir iki damla sıkıp içiyordum 1 hafta da öksürük kesiyordu ama Her gün yapılması gerekiyor doktorum önermişti bana