Valla bende kovidi geçiriyorum şuan hiç doktorada gitmedim baktırmadım. Geçen bebek için gittim yolunda mı diye bebek iyiydi şükür. Ama herhangi bir kovid tedavisi görmedim. Doktora dahi gitmedim. Test bile yaptırmadım. Evde atlattım karantinada kalıyorum 10 gündem fazla olmasına rağmen. Eğer durumun ağır değilse gerek var mı ki doktora gitmeye. Limonlu su iç bol bol. Meyveni,bitki çayını iç. Allah yardımcın olsun. İlaç vermedi hastane bana. Covit belirtilerim olmasına rağmen test yapmadılar bir şey yapamayacağız dediler. Ağrı kesici bile almadım. Çokkk geçmiş olsun. Allah acil şifalar versin.