femme_sans_defense Rahim filmi çektiren kızlar, sizmi söylediniz doktorunuza, yoksa doktorunuz mu uygun gördü rahim filmi çektirmeyi?
Deletedmom2265 femme_sans_defense Doktorum istedi bi 2017 de tetkik olarak çekildi temiz çıktı bide 2021 de tüp bebek öncesi çekildi temiz çıktı ikisindede kendiliğinden gebelik vs oluşmadı
star3star femme_sans_defense 6 yıllık evliyim ve evliliğimizde hiç korunmadık çocuk istiyoduk.ama 1 sene geçmesine rağmen çocuk sahibi olamadık ve kadın doğum doktoruna gittim rahim filmi çekti.tüplerim açıktı herhangi bir kist yada tıkanıklık yoktu.eşim 3 sene doktora gidip spermiyogram testi vermedi(brnim gözümde böyle insanlar kara cahil).doktor oyuzden bana ezbere tedavi uygulamak zorunda kaldı ezbere dediğim yumurta takibi yaptı çatlatma iğnesi vurdu yani kendiliğinden oluyomu diye.ama üç senenin sonunda eşim testi verdi ve sorunun onda olduğu çıktı.üç basarısız tüp bebek denemem var kadıb doğum doktorumla.4.denememde bahçeci tüp bebek merkezindr ilk denememizde tuttu çok şükür şimdi ikizlere hamileyim.ama benim tüp bebek doktorum bana histeroskopi yaptı rahim filminde gözükmeyenler histeroskopi(rahim içine kamerayla bakılması)ile çok net gözüküyormus çok şükür bende ondada bişey çıkmadı ama rahimimin içine bebek tutunaun diye çizik atmış ve tuttu
Dilara3212 Doktor istedı .sonrasında hamile kalma sandın yüksek dedıler etrafımdakiler bnde cekıldım daha1ay oldu bebek yok daha
Because Ben kendim çekilmiştim .iki kez düşüğüm olmuştu kimse beni yönlendirmedi kendim araştırdım genetik test falan yaptırmıştım .rahimde sıkıntı yoktu ama kan pıhtılaşması çıktı .tüp bebek denedik tutmadı 2 ay sonra kendiliğinden hamile kaldım çok şükür 🤲🏻Şimdi doğuma kadar oksapar kullanıcam 🤲🏻🐣rabbim dileyen herkese nasip etsin 🤲🏻🤲🏻