Busra_27_34_ Busra2013 cuma günü gittim kilosu 2650 boyu 45 cm doktor boyuna normal dedi ama kilosu fazla imiş 34+1 idi gittiğimde bana göre fazla değil ama 😂 Sizin peki
Busra2013 Busra_27_34_ masallah kız neyı yetmıo 31 de sızınkı kactı benımkı bana cok az gelıo ama doktor normal dıo 31 de 1600 gr 40 cmdi
HaticeeC Busra_27_34_ Sezeryan olucak Allah nasip ederse pazar günü kavuşcaz 🙏🏻 Darısıda sizlere olsun inşallah Rabbim kolay doğumlar nasip etsinnn 🤲🏻❤
Busra_27_34_ Busra2013 o haftalarda gayet normal ki 1 kilo üstü olması işte anne yüreği az geliyor banada bizimki az geliyor 😂 yanaklarının masaAllahi var benim kızımın😂🥰