Busra_27_34_ Bel ağrısı uykusuzluk kaburga batmalari vs yanına birde mide bulantılarım baş dönmelerim başladı sizde de öyle mi doktorum normal dedi bu haftalarda ama bazen düşüp bir yerde kalacağım diye korkuyorum😏
Leylayz Busra_27_34_ ay şuan sen yazdın ya bunları rahatladım çünkü bende 34 haftalığım şuan saydığın herşey var bende inan sabahtandır bayılacakmışım gibi oluyorum, bu yeni yeni oluyor. Kaburga ağrısı hatta kalp sıkışmasını saymıyorum bile
Deletedmom_33 Busra_27_34_ Biraz acıkınca bende de oluyor. 34-35 de de bir iki kez yine sabah kusmustum. Ağrım bugün bebek hareket ettikçe var vajinamda acayip 36+3 üz
Gokyuzum1 Busra_27_34_ ne güzel tek olmadığıma sevindim 😂😂 ama halimize de üzülüyorum 🙁 5 dakika yemeği geç yesem bş ağrım halsizlik bayılacakmışım gibi oluyorum, uykuyu ve kalça ağrısını söylemiyorum bile dünde göğüslerde sızlama başladı 😂 😂 ne çok derdim varmış meğersem
nisaninannesi2 Busra_27_34_ 37 haftayım. Bacaklarım ve çatım çok ağrıyor. Yürümekte çok zorlanıyorum. Geceleri ateş basıyor yatakta, gecede 100 kere tuvalete gidiyorum. Birde iştahım kesildi 2-3 gündür az yiyorum.
Busra_27_34_ Leylayz evet ya bende de var onlar daha sayamadığım bir çok şey bian önce doğuracağımiz gün gelseydi hayırlısıyla 🤦😂
Busra_27_34_ Deletedmom_33 vajina ağrısı bende de var normal doğum pozisyonu almış sanırım ondan bazen elimi uzatsam kızımı çeker alırmışim gibi yakın hissediyorum 😂
AnnelikHayali Kızlar siz de bir bardak su içseniz yarım saat demeden tuvalete koşuyor musunuz benim gibi? Bir de yürüyüş yapınca vajinal baskı hissediyorum ben. Bebiş baş aşağı konumda, ondan galiba.
Leylayz Busra_27_34_ amin ya vallahi Allah’ın emri ama diyorum lütfen 38 haftayı geçmesin çünkü zorluyor iyice tadım kalmadı doktorum günde iki tane parol alabilirsin dedi şimdi içtim bir tane 😢
Deletedmom_33 Busra_27_34_ Birkaç haftadır baş aşağı pozisyon da ama sanki tekme atıyormuş gibi canımı yakıyor bugün hareketleri. Sade vajina da değil sağ ve sol kısımlarda da hareket ettikçe ağrı oluyor 😅
Leylayz Busra_27_34_ canım valla en son kontrolüm 31 haftalıkken bakmıştım 1800 dü şuan bilmiyorum, siz ne zaman gittiniz kilo etkiliyor mu
Busra_27_34_ Leylayz yani fazla kilo olunca taşımakta zorlanıyor insan ki annede zayıfsa masaAllah Ben cuma günü gittim 2650 demişti doktorum Ona göre çok kilolu bir bebek bana göre değil 😂😂
Poyrazin_annesi 34 haftamdayım bndede sırt agrısı var bazen gecıyor yıne baslıyor halsizim. Eşimde dün test vermıstı kovıd cıktı . 😔 4 şubatta kontrolumuz vardı
Leylayz Busra_27_34_ 31 haftalıkken gittin mi o zamanlarda ne kadardı acaba, iyi maşaAllah doğum olana kadar 3 buçuğu bulabilir benim sık kontrolüm yok ayın 11 inde gidecem bir ay sonra gel demişti doktor bende merak ediyorum
aysel79 32+3 deyim bende de baş dönmesi sürekli açlık hissi oluyor geceleri ellerimde uyuşma bacak sırt bel kalça agrısı çok fazla uyudugumdan hiç bişey anlamıyorum sabahları daha yorgun uyanıyorum☹️
Busra_27_34_ aysel79 uyuşma için ben sürekli sade soda içiyorum iyi geliyor bana sende dene istersen 🤗
Busra_27_34_ Leylayz en son gittiğimde 700 gram filanda ben biraz geç gidiyorum düzenli değil ama bu haftadan sonra düzenli giderim inşaallah 😂