ozomom Bebek kıyafetlerini yıkamak için hangisini kullandınız arkadaşlar, bir de hangi marka kullandınız 😊
Funday35 ozomom Ben sürekli dalan roxy kullanıyorum şuan bebeğim doğmadı ama kendi iç çamaşırlarımı beyazlarımı yıkıyorum ve iz falan asla bırakmıyor çok güzel kokuyor birde bebeğimede aynısını kullanıcağım ☺️
aysnrsvs ozomom İlk bebeğimde neredeyse 2 yaşına kadar kullandım öyle bir sorun olmadı tekrar durulama yapın olmadi