Merhabalar.
Düzenli bir şekilde her ay 29 günde bir adet olurum ama doktora gidip kontrol olduktan sonra polikistikoveli olduğunu öğrendim ayrıca sağ üst yumurtalığımda nedeni belli olmuyor bı kaç tane olan miyona benzer yuvarlak cisimler olduğu ve amaliyat olmam gerektiğini söyledi ve amaliyat olmak istemedim bu arada 7 aylık evliyim doktorlar direk amaliyat diyip çıkıyorlar işin içinden ayrıca buda çocuk olup olmamasından engel birşey değil dedi doktorum. Ne yapmam lazım benim ??