Hanımlar hangi bezle başlanırsa o bezle mi devm ettirmek lazım? pişik yaparmış yoksa bir arkadaşım öyle dedi. Bnm eşimin çalıştığı fabrika bebek bezi veriyor ama Türkiyede satışı yok. Yurtdışına ihraç oluyormuş. Sürekli ver2cklermiş ayda bir bebek bezi bırakana kadar ama günde 7 tane beze tekabül ediyor verdikleri. Mesela İlk ay için yenidoğan paketi 220 adet var içinde. Olurda fazla değiştirdik altını yetmedi yeni aya kadar başka marka kullanmak skntı mı olur pişik açısındn tecrübeliler aydınlatabilir mi ilk gebelik bnm. Tşk ederim