Se23da 38 hafta 2 günüm eskisi gibi çok oynanmıyor korkuyorum bir şey olacak diye 3 günü Kaldı doğumuna şunu bir şey olmaz 39 haftalıkken olacak sezeryana normal midir
selinerenozunal Normal son zamanlarda oynamiyorlar pek yine de dikkat etmek lazim sezaryani da 39 da veriyorlar gayet ideal bir zaman